torsdag 3. februar 2022

Colourful birthday cards


Denne gangen har jeg laget et bursdagskort med en indisk inspirert vri. Papirene er gamle favoritter fra Basic Grey som Bikuben fortsatt har på lager. Stemplene er designet av Tim Holtz for Stampers Anonymous. Jeg har brukt mye Distress ink og Oxide. Blomstene er stanset ut med dies fra Sizzix og formen på kortet er stanset ut med dies fra Studio Light. Jeg har en god bunke med papirer fra Basic Grey og de passer godt til prosjekter hvor jeg har lekt meg med distrekk ink og andre Tim Holtz produkter. Jeg bruker også ofte tags som fokus på kort og noen ganger tar jeg bort toppen hvis jeg ønsker en mer ren form eller jeg stanser ut en del av den. Jeg eksprimenterer ofte med ulike teknikker på tags og det er jo gøy å bruke disse små skattene i ulike prosjekter.



 

 På kortet under har jeg brukt de samme papirene og stemplene som over og jeg har brukt dies fra Amy Design og 3-D impresslits fra Sizzix. Her har jeg stanset ut motivet fra en tag.









Hilsen fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails