tirsdag 24. august 2021

Greeting card in warm colours



Nå er sommeren på hell og det begynner å bli tid for litt pusling innendørs igjen. Det har kommet så mye spennende og nytt av produkter i det siste at jeg vet nesten ikke hva jeg skal velge og hva jeg skal prøve meg på først. Da Tim Holtz og Ranger lanserte sine nye Distress Mica Stain for en stund siden ble jeg veldig nyskjerrig. Nå fikk jeg endelig tid til å prøve dem skikkelig og det var utrolig gøy. De gir mange muligheter og de er supre å blande med annen Distress spray. På dette kortet har jeg brukt spray på Distress Kraft Heavystock og så stanset ut hele flaten med en ny dies fra Sizzix. Jeg har stanset ut en blå og sort versjon også for så å legge inn hus,trær og fugler i andre farger. Når man bruker denne type dies trengs det ikke så mye annen pynt. Jeg har stanset ut noen blader med en ny Impresslits fra Sizzix og brukt et klistremerke med hilsen på fra Papirdesign. På baksiden av kortet har jeg pyntet med noen elementer som jeg hadde igjen fra forsiden.




 Hilsen fra Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails