onsdag 10. februar 2021

Valentine card that shakes

I dag vil jeg dele et kort jeg har laget som Valentiner gave. Det er et lite shaker kort hvor jeg har brukt den nye vakre rammen til Tim Holtz fra Sizzix. Den både kutter og embosser og kan brukes til så mange typer prosjekter. Her har jeg lagt en ring med mosegummi under og dekket med litt klar plast så det ble en shaker effekt når jeg puttet noen små hjerter inni. Bakgrunnen er stemplet med et godt gammelt stempel fra Stampers Anonymous og jeg har embosset det med et knall rosa embossingpulver. På shaker vinduet har jeg plassert et hjerte laget med en dies fra Sizzix og det er stanset ut av et ark som her fått en omgang med Distress Oxide. Formen på kortet er stanset ut med dies fra Simple and Basic. 

Jeg er i ferd med å oppdatere arbeidsrommet mitt for tida og det begynner å komme på plass, men det er fortsatt mye å rydde i. Jeg har hjemmekontor under pandemien og jeg har endelig fått ordnet meg fleksible møbler som passer for en dårlig rygg. Det blir lyst og fint og jeg skal vise noen bilder i et innlegg snart.






 💗💗 Her er en liten titt på en tag jeg har lekt meg med og hvor jeg har brukt det samme settet med stempler som på kortet over.

Takk for at du tittet innom!

Hilsen fra Synnøve


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails