onsdag 2. desember 2020

Julekalender innlegg for Copic Marker Norge

I dag er det min tur til å blogge kalenderinnlegget hos Copic Marker Norge. Ta en titt på bloggen til Copic da det er nye spennende innlegg hver dag i desember. Jeg deler også min favoritt oppskrift på pepperkaker.

Jeg har kost meg med å fargelegge et nytt stempel fra Stamping Bella. Motivet er stemplet med Memento London Fog og så fargelagt med fargene:

Hud: E000, 00, 53 R81
Hår: N 0, 2, 4, 6
Genser: B32, 41, 55, 93
Stjerne: Y35, 38  E31

Jeg har brukt en dies fra Papirdesign til å stanse ut teksten. På noen av detaljene har jeg brukt fargeblyanter og jeg har brukt Glossy accents på julekulene. Papirene er fra Bo Bunny.



 

Jeg ønsker deg en hyggelig adventstid!

Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails