søndag 1. november 2020

Enkelt julekort for Copic Marker Norge


I dag blogger jeg for Copic Marker Norge og jeg har laget et enkelt slim line kort. Dette er jo et kort det faktisk er mulig å lage noen av til jul uten at det tar så alt for lang tid. Jeg har brukt dies designet av Tim Holtz for Sizzix til å stanse ut pynten i mosegummi med glitter og jeg har brukt dies fra Pink Fresh studio til å stanse ut formen på kortet. 

Jeg har brukt et motiv fra Stamping Bella og fargene:

Hud: E000, 00 ,02
Kjole: R29, 46, 59, 89
Skygger: W00, 0, 1
Hår: E35, 53, 71

Besøk bloggen til Copic Marker Norge for mer informasjon om månedens utfordring.

http://copicmarkernorge.blogspot.com



 Jeg ønsker deg en flott søndag!

Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails