fredag 10. juli 2020

Happy Santa


Det er høysommer og jeg er i julemodus. Det er jo sånn det blir når det kommer så mange nye fine dies fra Tim Holtz og Sizzix. Jeg må bare bruke dem med en gang. Her har jeg brukt mange dies og alle er fra Sizzix. Selve nisseansiktet og stjernene bak er er stanset ut med helt nye dies. Stjernene er stanset ut i et akvarell papir som har fått en runde med blå Distress ink og oxide. Mønsterpapirene er også Tim Holtz design.


Jeg ønsker dere en riktig god helg!


Hilsen Synnøve




1 kommentar:

  1. Koselig julekort! Nisse diesen hadde jeg, men fy for en jobb for å skape dette nisseansiktet :) Jeg ga opp, og ei venninne som ønsket seg denne diesen fikk den av meg ;)
    Resultatet ditt er kjempeflott... angrer nesten på at jeg ga den bort Ha ha.
    Flott bakgrunn, og mange fine detaljer.
    Ha en fin scrappehøst!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails