torsdag 5. mars 2020

Life is sweet



Jeg har kastet meg på en 30 dagers utfordring med et fargelagt motiv hver dag og dette er gårsdagens prosjekt. #thedailymarker30day  er en utfordring på Instagram hvor det bare er en selv man utfordrer ved å fargelegge et lite eller stort motiv hver dag. Noen ganger blir det nok et lite prosjekt for mange dager er jo ganske travle... man får ikke alltid laget et ferdig prosjekt heller men bare fargelagt selve motivet.

På dette kortet har jeg fargelagt et motiv fra Penny Black og jeg har brukt nye papirer fra Graphic45. Jeg har brukt dies fra Card Deco og Wild Rose Studio. Jeg har klipt ut elementer fra papirene som pynt og gitt dem litt glitterlim. Motivet er fargelagt med Copics.

Følg gjerne Papirverkstedet på Instagram!




Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails