mandag 10. februar 2020

A lot of hearts card



Jeg har igjen kost meg med å bruke den nye fine bakgrunnsdiesen til Tim Holtz med masse hjerter på. Her har jeg brukt den på et akvarellpapir som har fått en omgang eller to med Distress spray og jeg har valgt å ta ut bare ett hjerte og legge litt oransje glitterpapir bak. Mønsterpapiret bakerst er fra en blokk med Tim Holtz papirer og stempelet er fra Penny Black. Jeg har fargelagt med Copic. Tekst diesen er en av mine favoritter og er fra Kort og godt.


Jeg ønsker dere alle en strålende og kreativ uke!

Hilsen Synnøve

2 kommentarer:

  1. This is a great card, love how you put the elements together.
    Thanks for sharing with us at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    SvarSlett
  2. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails