søndag 24. februar 2019

Flower card




Her er det en nydelig søndag i dag med strålende vårvær! Vi har gått en deilig tur og nå er det rydding av heimen som står på programmet. Det er godt å få litt orden på saker og ting av og til. Det har blitt mye kortlaging på meg i det siste og det har vært skikkelig kos. Nå er det tilbake til hverdagen og litt andre gjøremål. Dette kortet laget jeg i går etter en skisse som inspirerte meg på Sketch Saturday  . Jeg har brukt et blomsterstempel fra Tim Holtz som jeg har fargelagt med Copic. Papirene er fra K&Company og er noen av tilbudsarkene de har på Bikuben.  Tekst diesen er fra Kort og godt.



Hilsen fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. What a very elegant card! Love how you've used the sketch. Thanks for playing along with use at Sketch Saturday!

    SvarSlett
  2. gorgeous!! Thanks for playing along with us at the Sketch Saturday challenge!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails