søndag 9. desember 2018

Christmas in blue and gold




Jeg ble så glad da jeg fant dette spennende settet med dies på Bikuben for en stund siden. Jeg hadde sett det demonstrert på nett og hadde så lyst til å prøve det. Det ble selvfølgelig med hjem og på dette kortet har jeg lekt meg med dette settet fra Birch Press Design og laget et julekort med et streif av orienten. Jeg har også brukt dies fra Kort og godt og Papirdesign. Et tips som fungerer godt når man skal jobbe med dies som stanser ut så mange små deler er å bruke en klesrulle til å fjerne delene med. Rull den rett og slett over det du har stanset ut og nesten alt setter seg fast i limet i rullen.



Takk for at du tittet innom!

Hilsen fra Synnøve

1 kommentar:

  1. Flott med et julekort litt utenom det tradisjonelle ! Stilig! Klem ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails