søndag 15. september 2013

Time flies...




Denne gangen har jeg latt meg inspirere av utfordringene hos The Shabby Tea Room og Copic Marker Norge. Det ene stedet skulle men ta utgangspunkt i klokker og det andre stedet skulle man inspireres av høstfarger. Her har vi litt av begge deler. Disse papirene fra Prima er helt utrolig vakre og det er virkelig morsomt å jobbe med dem. Stempelet er fra Whimsy Stamps og jeg har fargelagt det med Copic. Jeg har brukt en dies fra Sizzix til å lage bladene og klokka. Under blomstene har jeg brukt litt osteklut. Det har også blitt plass til en blondebit og jeg har brukt litt glitterlim her og der. 





Jeg deltar i utfordringene hos:



God kveld til dere alle!

Synnøve

5 kommentarer:

  1. So gorgeous Synnove - love the clock hands! Very clever and pretty design. Nicola x

    SvarSlett
  2. Autumn time- just beautiful...

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott kort med et nydelig motiv. Takk for at du deltar hos Copic Marker Norge og lykke til!
    Klem,Trine.

    SvarSlett
  4. Herlige farger og nydelig pyntet :) Klem Irene

    SvarSlett
  5. Dette var et fint kort. Likte veldig godt sammensetninga av papir og pynt. Motivet kom til sin rett. Herlig farger.
    Tusen takk for at du deltar i CMN sin utfordring.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails