søndag 3. februar 2013

Bursdagsrosett



Denne rosetten lagde jeg egentlig til en utfordring hos Ett Trykk men jeg er alltid litt for sein til å sende inn så da legger jeg den ut på bloggen i stedet. Denne er laget med papirer fra Webster hvor jeg har klipt ut diverse elementer. Jeg har stanset ut sirkler og pyntet med doilie, blomster, blonde og halvperler. Stempelet er fra Kort og Godt.



Jeg ønsker dere alle en kreativ søndagskveld! Jeg skal snart ha kurs på Bikuben så jeg må sette meg ned å jobbe med prosjekter til kursene i kveld. Meld deg på hos Bikuben hvis du har lyst til å bli med på kurs.

Jeg planlegger å sette opp noen kurs hjemme også så kom gjerne med forslag hvis du ønsker deg et bestemt type kurs.

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails