søndag 2. desember 2012

Shadowbox in pink



Denne gangen har jeg prøvd meg på et shadowbox kort og jeg har også denne gangen brukt papirer fra Graphic45.  Jeg har brukt dies til å stanse ut hjertet i midten. De nydelige snøfnuggene i front er stanset ut med dies fra Memorybox og stemplene er fra Kort og godt. Det er laget plass til å skrive en liten hilsen på baksiden.
I dag er det 12 kuldegrader her og sola skinner. Vi fyrer i ovnen og nyter noen lyse og klare timer. Adventsstaken er på plass så nå skal vi ha en hyggelig ettermiddag med god middag og litt pusling i huset. Kanskje vi våger oss ut en tur for å se på julegrantenninga også...




Jeg er med på utfordringen hos Anonyme scrappere: http://anonymescrappere.blogspot.no/

Jeg ønsker dere alle en god start på adventstiden!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails