lørdag 28. januar 2012

Dilla på clean and simple



Etter å ha laget det forrige kortet i bloggen i går, som absolutt er det motsatte av clean and simple, tok jeg en bloggrunde og ble veldig inspirert til å sette i gang med akkurat clean and simple igjen. Jeg er typen som stadig må variere litt på hva jeg gjør og lager.
Jeg tok fram symaskinen og noen stempler jeg ikke har brukt på lenge og satte i gang med å lage noen rene og "enkle" kort. Selv om et kort kan se veldig enkelt ut kan det ofte ligge mye arbeid i det. På dette kortet har jeg brukt to stempler fra Art Impressions. Papirene er fra The girls paperie og jeg har fargelagt motivet med Copic. Jeg har sydd med maskin rundt kantene. 
Ideene strømmer på nå så problemet er bare å ha nok tid til å gjøre noe med dem.


Takk for alle tilbakemeldinger, det er alltid hyggelig når dere legger igjen et spor.

Jeg ønsker dere en hyggelig lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails