mandag 7. november 2011

En liten engel og snøkrystaller




Denne gangen ble det et kort med notestempel og engel fra Magnolia. Jeg har brukt maskeringsteknikk og jeg har fargelagt med Copics. Papiret er fra Bo Bunny og jeg har brukt Crackle Paint på snøkrystallene. Jeg har brukt brun distress på kanter og på stempelet med flekker fra Inkido. Til slutt så har jeg pyntet med blonde, glitterlim, rose og bånd farget med distress.



Jeg deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge med dette kortet. http://copicmarkernorge.blogspot.com/

Jeg håper dere klarer å kose dere litt nå i tiden før jul, mitt mål er å komme i gang litt tidlig i år så jeg kan kose meg med førjuls oppgavene uten stress. Tanken er god... så får vi se hvordan det går. Lykke til, til alle dere som har samme ambisjon!

2 kommentarer:

  1. Et vakkert kort! nydelige farger og flott oppsett :) Takk for at du deltar på CMNs utfordring. Klem, Siv

    SvarSlett
  2. This is just gorgeous - love the soft tones and wonderful choice of papers.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails