torsdag 6. oktober 2011

Par i kløver



Jeg kjøpte en liten blokk med papirer fra KaiserCraft for en stund siden og den er utrolig fin. Det er så mange papirer i den blokka som jeg blir inspirert av og som også passer godt sammen med mange andre papirer. Den har blandt annet et papir med disse kortene på, og jeg ble da inspirert til å lage dette kortet som passer godt til en bryllupsdag. Jeg klipte røft rundt kortene og limte de så på kartong før jeg klipte de ut litt nøyere, da ble de solide og gir inntrykket av virkelige spillkort. Jeg tok litt distress på kantene. Alle papirene på dette kortet er fra blokka fra KaiserCraft. Hjertet er en chipboard som jeg har limt papir på og pusset den litt i kantene før den fikk en omgang med litt rød distress. Vingene er stanset ut med dies fra Tim Holtz. Den nydelige brad`n oppe i hjørnet er fra K&Company, det er også det lille bling hjertet og båndene. Jeg har pyntet med blomster fra Papirloftet.




Jeg ønsker dere alle en riktig god kveld!

1 kommentar:

  1. Wow - dette var råstilig! Så artig med kortene som hovedmotiv, de ser ut som virkelige spillkort :) Lekkert pyntet!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails