onsdag 28. april 2010

Venner i hagen


Her har jeg laget en LO med veldig nostalgisk preg. Jeg er veldig glad i skrift og grafiske elementer og denne gangen ble dette et viktig innslag. Jeg prøvde meg med mange forskjellige bakgrunnsark før jeg endte opp med dette med avismotiv, da falt liksom brikkene på plass. Det runde arket fra Webster fikk meg til å tenke på disse bildene av bl.a. besteforeldrene mine og det var moro og endelig få scrappet dem for de er virkelig fine. Jeg har laget blomster av div papir med dies fra Tim Holtz, disse har virkelig blitt favoritter. Når man legger de lag på lag og krøller dem litt blir de utrolig fine. Jeg har også pyntet med med blomster fra Prima, perlemorsknapper og div elementer av metall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails