mandag 15. februar 2010

Så gøy, jeg vant!

Det er ikke så ofte jeg får sendt inn bidrag til konkurranser for det meste av min scrappetid går til å lage ting til kurs osv. Men jeg er veldig glad i produktene til Crafty Secrets og på lørdag sendte jeg inn bidrag til deres "Love Vintage Contest" for oppgavene inspirerte meg. Bidragene er kortene og boksen som ligger i gårsdagens blogginnlegg. Jeg fikk akkurat melding om at jeg vant kategorien hvor bildet av kjeruben er brukt, dvs kortet og boksen med blomster og blonder. Veldig gøy og inspirerende! Hvis du har lyst til å se konkurransens innlegg så ligger linken på venstre side her og heter "Heartwarming Vintage". Adressen er her:
http://www.heartwarmingvintage.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails