fredag 31. januar 2020

From my heart


Februar er snart her og med det Valentiner dagen den 14. februar. Jeg koser meg alltid med å lage noen søte Valentinerkort til de jeg er glad i og her har jeg laget et med friske farger. Jeg har brukt dies fra Sizzix til å stanse ut hjertet som er brettet. Hjertet er laget av et akvarellpapir som er sprayet med Distress oxide, det samme er bakgrunnen men der har jeg lagt papiret inn i en embossingfolder fra Sizzix. Jeg har også sprayet litt sølv på bakgrunnen og dette gir et fint skimmer i den embossede overflaten. Teksten er stemplet med stempler fra Stampers Anonymous. Pyntepapiret er fra Heidi Swapp.

Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

Hilsen Synnøve

1 kommentar:

  1. This is beautiful!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails