tirsdag 21. januar 2020

Birthday card for my father


Min kjære far fyller snart 81 år og jeg har laget dette kortet til ham. Da jeg så disse papirene fra Craft and you design var det ingen tvil om at jeg måtte bruke disse papirene. Denne mannen på papirene ligner faren min på en prikk. Til og med lua er lik, han har alltid brukt denne typen skyggelue. I tillegg er han en lesehest og ble kalt professoren som liten fordi han alltid hadde nesa godt begravet i en bok. Formen på kortet og tannhjulene er stanset ut med dies fra Studio Light eller har jeg først og fremst brukt elementer fra papirene til å pynte med. Jeg har bare brukt litt metallpynt til slutt. Tannhjulene er stanset ut av akvarellpapirer som er sprayet med distress.





Takk for at du titter innom!

Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails