tirsdag 19. februar 2019

Sweet birthday card




Bikuben har noen lekre papirer fra K&Company og noen andre produsenter på tilbud for 5,- stk og jeg har lekt meg med en del av dem. Rosa, grønt og brunt er en av mine favoritt kombinasjoner og her har jeg tatt med meg disse fargene inn i motivet fra Stamping Bella. Jeg har fargelagt med Copics. Som pynt har jeg klippet ut blomster fra det rosa papiret og stanset ut en sommerfugl. Jeg har også pyntet med brads og litt lysegrønn bling. Selve formen på kortet er stanset ut med dies fra Studio Light.

Jeg deltar i utfordringen hos:
https://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com







Jeg har også pyntet med blomster og sommerfugl inne i kortet.


 Takk for at du tittet innom!

Hilsen Synnøve

2 kommentarer:

  1. A gorgeous card! A lovely shape, colours and design and a very cute stamp. Thanks for joining our challenge at Addicted to Stamps. Marlies

    SvarSlett
  2. Stunning! I really love the card shape, layout, and decorations. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails