søndag 3. februar 2019

King of my heart, Valentine card




Det har kommet nye dies fra Tim Holtz og Sizzix og jeg har ventet på dette hjertet som jeg syntes er spennende siden det lager en fin tredimensjonal effekt på prosjektene. Valentiner dagen nærmer seg og da passer det jo med å pusle litt med hjertekort. På dette kortet har jeg stanset ut hjertet i kartong og brukt rub on gull og patina for å skape litt metallisk følelse på hjertet. Jeg har også brukt litt mørkebrun distress på kantene. Det vakre mønsterpapiret er fra Ciao Bella og tekst diesen er fra Kort og godt.



Jeg ønsker dere en fortsatt god søndag!

Hilsen Synnøve

3 kommentarer:

  1. Spennende kort med flott hjerte!Likte det! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Ooh this is gorgeous. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    SvarSlett
  3. Så morsomt og kreativt kort du har laget. Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
    -Jeanett-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails