onsdag 16. januar 2019

Easy made birthday cards for children



Jeg fant disse søte og enkle stemplene fra Penny Black på Bikuben. De er av de gode gamle stemplene med trekloss og de egner seg veldig godt for stempling når barna vil lage kort. På disse kortene har jeg fargelagt helt enkelt og og man kan bruke helt vanlig tusj som de fleste har hjemme. På det øverste kortet har jeg ikke brukt noe som helst av spesialutstyr. Jeg har brukt en gammel knapp og silkebånd i tillegg til litt glitterlim. På begge kortene har jeg brukt  papirrester jeg hadde liggende etter andre prosjekter. På det nederste kortet har jeg brukt dies til å stanse ut hjerter og kamera. Jeg fikk også brukt noen rester av litt rosa bling som jeg har hatt liggende lenge. Mønsterpapirene på det øverste kortet er fra Pion og det nederste er laget med papirer fra Kaiser Craft. Bikuben har en mengde flotte stempler med trekloss som nå kan kjøpes til halv pris.










 Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails