onsdag 8. februar 2017

Card for a friend



Jeg har laget dette staffelikortet med papirer fra Graphic45 til en god venn på hennes fødselsdag. Denne nye serien fra Graphic45 er helt i min gate må jeg si. Jeg elsker å kunne klippe ut elementer og så kunne sette dem sammen til noe nytt. Denne serien har også klare og flotte farger som jeg liker godt, særlig som kontrast til sort. Rammene jeg har brukt er stanset ut med dies fra Sizzix og stempelet er fra Kort og Godt.








Jeg ønsker dere en god kveld!

Synnøve


Her er et lite vinterbilde fra en tur vi hadde i helga.

Foto: Synnøve Dolven

SaveSave

5 kommentarer:

  1. Vakkert kort og vakkert vinterbilde! Klem ;)

    SvarSlett
  2. This is a fantastic creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    SvarSlett
  3. Lekkert kort og for et stemningsfullt vinter bilde.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. A Stunning card. Thanks so much for joining us at Southern Girls Challenge blog
    Dawn T
    SGC DT

    SvarSlett
  5. SO pretty with lots of little details. Thanks for joining us at Southern Girls.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails