tirsdag 3. september 2013

Flower card





Velkommen innom bloggen min i dag!

Det var så morsomt å oppdage at jeg var en av de som vant 12 tags of 2013 utfordringen for august hos Tim Holtz.  Det er alltid gøy når noen setter pris på det jeg lager.

I dag vil jeg dele et lite og søtt kort med dere som jeg har laget med stempler og papirer fra Basic Grey. Tekst stempelet har jeg hatt lenge og jeg er usikker på hvor det er fra men jeg liker teksten så godt. Det er visdomsord fra H C Andersen.
Jeg har også pyntet med en heklet blomst, fløyelsbånd og en knapp. 

Jeg deltar i utfordringen hos:




Jeg ønsker dere en flott tirsdag!

Klem fra Synnøve

6 kommentarer:

  1. Love your poppies and your crocheted flower is gorgeous! Perfect for our theme, thank you so much for joining in this month at Stamping Sensations. Maddy x

    SvarSlett
  2. A very pretty card and nice design as well, plus that crochet flower is rather special.

    Thanks so much for joining us at Stamping Sensations this month.

    B x

    SvarSlett
  3. Fab creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett
  4. Fabulous card and a great take on our theme. Thanks for joining us at Stamping sensations this month and good luck!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort!! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett
  6. Flott høstkort! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden. Klem, Janne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails