torsdag 3. desember 2015

Sweet friendship card



Dagene går ekstra fort nå før jul og det blir ikke så mye tid til blogging. Men det var utrolig gøy å oppdage at jeg ble valgt til en av vinnerne av månedens tag hos Tim Holtz. Det er alltid litt ekstra stas å bli plukket ut der. 
I kveld har vi hatt juleavslutning med teatergruppa som jeg er med i og det var utrolig hyggelig. Det er en flott gjeng og vi jobber med en komedie som vi skal sette opp i mars 2016. Jeg har en stor rolle denne gangen med mye tekst så jeg har virkelig litt å jobbe med. Det er krevende men veldig gøy med nye utfordringer.

Dette kortet er laget med noen papirrester og motivet er fra Sarah Kay. Jeg har fargelagt med Copics og jeg har brukt dies fra Spellbinders.



Jeg ønsker dere alle en flott torsdag!

Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails