torsdag 14. august 2014

Carpe diem





Denne gangen har jeg tatt fram og brukt gamle men vakre papirer og blomster. Både papirene og blomstene er fra K & Company. Jeg har brukt stempler fra Kort og Godt. 

Her har været slått om og det regner og er sol om hverandre og det er ikke så varmt som det var. Vi kjenner at høsten er på vei og i dag var jeg i blomsterbutikken og kjøpte lyng som skal fylle krukkene på terrassen etter at sommerblomstene nå har gjort sitt. Sommeren går litt for fort…. men vi skal ikke klage etter en så fantastisk sommer som vi har hatt i år. Det positive med det ustabile været at jeg ikke behøver å ha dårlig samvittighet når jeg burer meg inne ved arbeidsbordet for å lage kort.




Takk for at du tittet innom!

Synnøve :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails