tirsdag 19. august 2014

Birthday card in red and white




Denne gangen har jeg laget et kort som er enkelt og rent i stilen men som likevel har en god del detaljer. Jeg har brukt et nydelig papir med mange mønstre på som jeg har delt opp. Jeg er er usikker på hvor det kommer fra, har hatt det liggende lenge og det sto ikke noe navn på. Liker så godt de friske fargene og de klassiske mønstrene. Jeg har brukt et tekst stempel fra Kort og Godt og dies fra Sizzix. Til slutt pyntet jeg med knapper og en vakker rose på hjertet.




Jeg deltar i utfordringen hos:




En varm hilsen til dere alle!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Så flott kort igjen :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Herligt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails