fredag 7. mars 2014

You are a star...





Her har jeg laget et forslag til konfirmasjonsinnbydelse. Motivet kan lett byttes ut med et bilde av konfirmanten. Ved å bytte ut et par av de andre elementene kan dette like godt være et bursdagskort eller en innbydelse til en bursdag. Papirene er fra Papirdesign og stempelet er fra Whimsy Stamps. Motivet er fargelagt med distress farger. Jeg har også laget et enkelt bordkort som er i samme stil. Jeg har brukt dies fra Spellbinders.

I går kveld hadde jeg kurs med invitasjoner og bordkort som tema på Bikuben. Det ble en aktiv og hyggelig kveld men en flott gjeng damer som kom i gang med egne prosjekter. Jeg håper de fleste fikk inspirasjon til å fortsette videre. 

Jeg skal ha et kurs på Bikuben torsdag den 13. mars med enkle kort som tema og det er noen få ledige plasser igjen hvis du ønsker å være med. Kurset starter kl. 18.00 og ta kontakt med Ellen på Bikuben for påmelding.





Jeg ønsker dere alle en god helg!


Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails