torsdag 27. mars 2014

Spring time





I dag har det vært kaldt og surt og det kom en skikkelig regnskur, men nå titter sola fram mellom skyene så det ser lovende ut for resten av dagen. Gatene ble vasket og børstet her i dag og det er jo et sikkert vårtegn.
Dagens kort er også inspirert av våren. Det er laget med papirer fra Pion og tekststempelet er fra Kort og Godt. Jeg har brukt dies til å stanse ut kortet. Båndet er farget med distress.






Jeg deltar i utfordringene hos:



Jeg hadde et hyggelig kurs på Bikuben i går kveld og nå ser jeg fram til et nytt kurs med en hyggelig gjeng i kveld.

God kveld til dere alle!

Synnøve :-)

3 kommentarer:

  1. Sånn et fin kort du har laget. Det blir sikkert noen veldige glade for. Ha en fortsatt fin dag ;o)

    SvarSlett
  2. Takk for kurset på som var på onsdag. Det var superkoselig og inspirerende. Alltid noe nytt å lære og noen påminnelser om teknikker som kan bli glemt over tid. Å så er jeg så heldig og har en versjon av det fantastiske kortet på bildet ;)

    SvarSlett
  3. This is such a lovely card with all of the sweet details!! Thank you so much for joining in with us at Wild Orchid Challenge and we hope to see you again real soon...Hugs...Jacque

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails