onsdag 30. januar 2013

Steampunkkort med blondekant




Denne gangen så har jeg tatt utgangspunkt i en skisse hos Sketchy Colors. Jeg hadde lyst til å bruke disse tøffe papirene fra Graphic45 igjen, det er lenge siden sist. Jeg har laget blondekanten med en punch og klippet ut diverse elementer fra papirene og satt dem sammen. Klokka er stanset ut med en dies fra Sizzix og jeg har pyntet med tannhjul og en blomst. Jeg har stemplet teksten på en banner som også er stanset ut med en dies fra Sizzix. Sommerfuglene er dekorert med sort glitterlim.
Jeg koser meg alltid når jeg jobber med disse papirene og det er virkelig deilig med et avbrekk fra det søte av og til.



Baksiden av kortet.


Innsiden av kortet.


Jeg deltar i utfordringen hos Sketchy Colors med dette kortet:  http://sketchycolors.blogspot.no



Takk for at du titter innom!

1 kommentar:

  1. Et skikkelig tøft kort! Stilig papir!! Veldig flott komponert!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails