onsdag 9. januar 2013

Shabby Chic birthdaycard



Denne gangen har jeg laget et søtt kort i shabby chic stil. Jeg er veldig glad i denne fargesammensetningen. Rosa, brunt og turkis er farger jeg bruker mye både i interiør og klær. Jeg legger ofte til litt sort også som en kontrast men her er det brunfargen som gir kontrast og tyngde til komposisjonen. Papirene er fra Panduro og bildet er fra Pion. Stempelet er fra Papirloftet og jeg har pyntet med blomster, halvperler og brun blonde.
Vasen som står bak kortet er en veldig gammel vase som jeg kjøpte på Vestkanttorget for en del år siden. Den er virkelig en av mine favorittgjenstander. Jeg har en svakhet når det gjelder blomster på både det ene og det andre og fristelsen kan være vanskelig å motstå når nydelige blomstrede objekter dukker opp.



Takk for at du tittet innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails