lørdag 18. februar 2012

You´re the cream in my coffee


Her er enda et kurskort som jeg har hatt på kurs i det siste.Dette er også et brettekort med plass til en liten gave inne i kortet. Jeg liker virkelig godt disse papirene fra The Girls Paperie, de er så friske og delikate og gir en følelese av bestemors kjøkken. Stemplene er fra et sett fra Kanban. Hovedmotivet er embosset i to omganger. Først selve koppen og så den glitrende dampen. Båndet er farget Hug Snug bånd. Jeg har brukt dies fra Spellbinders. Til slutt har jeg pyntet med blomster, blonder, knapper, halvperler og til slutt en søt rose fra The Girls Paperie








Ønsker dere alle en skikkelig hyggelig lørdagskveld!
Klem fra Synnøve

PS! Det er alltid hyggelig med en liten hilsen.

1 kommentar:

  1. Nydelig brettekort og jeghar en gave i bloggen min til deg:)Håper du vil ta imot den:)
    klem bente:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails