fredag 8. april 2011

Kronen på verket



Herved presenterer jeg et nytt resteprosjekt. Prøvde å få ryddet litt på arbeidsrommet mitt i går og da blir det som det alltid blir, jeg blir sittende med en stor bunke med rester. Jeg har holdt noen kurs i det siste og det samler seg fort opp noen biter av det og noen biter av noe helt annet. Det er vel dette Askepottsyndromet som jeg lider av som slår i gjennom for jeg synes alltid det er så gøy å få noe fint ut av ting som virker litt håpløse.

Her er det en bit av en grå papirpose som er utgangspunktet. Det var bare toppen som var igjen så jeg sydde sammen bunnen. Nå kan man putte en gave eller penger i posen. Jeg pyntet med diverse papirrester og noen av de nydelige sommerfuglene fra Pion design som også lå der som en papirrest. Den nydelige blonden på krona er fra kanten på en gammel trøye jeg brukte en gang. Stempelet er fra Crafty Secret og jeg har også pyntet med bling og blomster. Kronene er laget ved hjelp av Spellbinders dies.




Måtte bare en liten tur innom Bikuben i dag for Ellen hadde fristet meg med de nye papirene fra Melissa Frances. De er bare helt nydelige, så det var noen av dem som ble med hjem.
Jeg fant også noen nydelige papirer fra BoBunny og Glitz. Så nå får jeg nok legge restene litt til side igjen.


BoBunny

Glitz


Jeg ønsker dere en riktig fin fredags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails