tirsdag 22. mars 2011

Vårlig og tandert


Her har jeg laget et vårlig og romantisk kort av papirrester og noen nydelige blonder. Jeg har lagt en gammel bokside bak pyntepapiret og revet opp kantene.

Det har vært en fantastisk vårdag her i dag. Vi gikk en nydelig tur i solen  og det sildret og rant overalt. Noen steder var det til og med tørre veier. Fantastisk!

Jeg skal ha kortkurs i morgen med shabby chic som tema. Det er rart å konsentrere meg om å jobbe med denne stilen. Veldig gøy, men litt annerledes enn det jeg er vant til. Det er en del andre fargesammensetninger og elementer som brukes.



Jeg har endelig kommet godt i gang med interiørbloggen min også, så hvis du vil besøke meg der kan du klikke på Villa Sunniva i blogglisten min.

Takk for at du kikket innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails