torsdag 24. mars 2011

Mitt shabby chic prosjekt


Jeg hadde satt opp et kortkurs i shabby chic stil så jeg måtte studere og jobbe meg inn i denne stilen. Det var veldig gøy og utfordrende å jobbe tro mot en stil for jeg blander ofte elementer fra mange ulike stiler. Jeg liker å utfordre meg selv for å utvikle meg videre og lære noe nytt. Her er det ene prosjektet som jeg brukte på kurset. Det er en "konvolutt" med plass til en liten gave. Her har jeg brukt små påskeegg. Papirene er bl.a. fra Pion design og Melissa Frances. Stemplene er fra Papirloftet.


Et lite stemningsbilde fra arbeidsbordet under arbeidet.


Det er alltid hyggelig med en hilsen! Jeg ønsker dere alle en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig !! Herlige farger og pynt!

    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Flott kort som vertinnegave mm. Skulle gjerne hatt et kurs i SHABBY CHIC PROSJEKT
    Kort med plass for en liten gave. Du hadde valgt små påskeegg.

    Aud B. Nitteberg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails