mandag 28. februar 2011

Kurstider og rosa vårkort


Her har jeg kost meg med lyse farger, perler og blonder. Jeg er veldig glad i dette fuglestempelet fra Tim Holtz og på det rosa papiret har jeg brukt et hjørnestempel som også er fra TH.
Jeg har satt opp tre kurs her i Papirverkstedet nå. Du finner info i margen til høyre. Jeg har også sendt kurstider til Bikuben så jeg legger inn info om dem også når tidene er bekreftet.




Her er et bilde av vårt fjerde familiemedlem, undulaten Pondus. Han er en livlig krabat som skravler noe veldig og skaper godt med liv i huset.



Her er et bilde av en gammel symaskin som har stått i kjelleren lenge. Den er støvete og fæl, men jeg håper jeg kan få den til å virke så jeg kan bruke den til å sy på kort osv. Jeg har en elektrisk symaskin men den vil jeg gjerne spare litt. Ville vært litt sjarmerende å kunne bruke den på vintage prosjektene, den er jo vintage i seg selv. Jeg har aldri brukt den så det er nok litt som må ordnes før den kan brukes. Skal informere videre om hvordan det går etterhvert.

1 kommentar:

  1. Et flott kort med sarte sommerlige farger. Lykke til med symaskina. Den var jo riktig flott.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails