fredag 25. oktober 2019

Christmas card in black and gold


Her har jeg laget et kort med årets julepapirer fra Papirdesign. Jeg har brukt det samme settet med dies fra Studio Light som jeg brukte på baby kortet som ligger i forrige innlegg men her har jeg snudd det andre vegen. Jeg har brukt dies fra Papirdesign, Sizzix og Wild Rose Studio til å stanse ut pynten. Snøkrystallene blir litt ekstra flotte når man legger de lag på lag synes jeg. Underst ligger en snøkrystall i tre. 
Jeg holder Julekortkurs på Bikuben for tida og i dag jobber jeg med modellene til kurset jeg skal ha førstkommende tirsdag. Tror det blir et morsomt kurs med kort og vert/vertinnegave.
Det bare å melde seg på hos Ellen på Bikuben hvis du har lyst til å være med.




God helg!

Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails