fredag 16. august 2019

Don't forget to fly, Halloween card


Tim Holtz har designet mye nytt og spennende til Halloween i år og jeg har kost meg med å bruke noe av det nye og noe av det jeg har fra før. Bakgrunnspapiret er fra den nye pakken med tapetpapirer og damen er fra en ny samling med "paperdolls". De vakre papirblondene er stanset ut med nye dies fra Sizzix. Skrivemaskinen er stanset ut med en gammel dies fra Sizzix og sommerfuglene er stanset ut med dies fra Kort og godt og Poppystamps. Teksten er stemplet med stempler fra Stampers Anonymous. Jeg har brukt dirstress på kanter og jeg har brukt en orange Distress oxide sammen med litt Perfect pearls for å skape bakgrunnen i skrivemaskinen. Selv om ikke Halloween er en stor og tradisjonell feiring her i Norge synes jeg det er utrolig gøy å lage ting med dette temaet da det kan være litt tøffere og mørkere enn det vi lager ellers. Det er ofte store muligheter for en humoristisk eller trist vri også.




Hilsen fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails