søndag 21. juni 2015

Ny skisseutfordring hos Sketchy Colors




Så er det søndag igjen og ny utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen er det en flott skisse som er inspirasjonen.
Besøk Sketchy Colors for mer inspirasjon og informasjon.
Jeg har kombinert skisseutfordringen med en sommerutfordring hos The Shabby Tea Room. Den passet så godt til de lekre og friske papirene jeg nylig fikk i gave fra broren min. Papirene heter Citrus bliss og er fra Pink Paislee. Stempelet er fra Penny Black og jeg har fargelagt med Copics.



Jeg deltar i utfordringen hos The Shabby Tea Room.


Jeg ønsker dere en inspirerende og hyggelig søndag!

5 kommentarer:

  1. Herlig kort i friske farger, Synnøve:O) Morsomt motiv, som er nydelig farget! Flotte ark. Fin løsning av skissen:)
    Klem fra Nancy:O)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort med et herlig motiv! Glade sommerfarger ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Herlig kort Synnøve.
    Nydelig motiv...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. :) This image always brings smile on my face!
    Great coloring and cute layout.
    Have a wonderful day!

    SvarSlett
  5. Adorable image and sweet card!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Sweet Summer" challenge
    Diane TSTR DT

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails