lørdag 8. februar 2014

Pink Valentine card





Denne gangen har jeg latt meg inspirere av utfordringen hos The Shabby Tea Room. Dette ble resultatet, et hjertekort med friske farger. Jeg har brukt diverse papirrester så jeg er ikke sikker på hvor de er fra. Jeg har brukt mange dies og de er fra både Sizzix, Spellbinders og QK. Hjertet med ramme er fra QK og er en av de første diesene jeg kjøpte og jeg har brukt det ganske mye opp gjennom årene. Det er alltid gøy og forfriskende å blande rosa og rødt og det hvite er en viktig kontrast.
Stemplene er fra Kort og Godt.

Her er det en nydelig vinterdag i dag. Sola skinner for første gang siden jul og landskapet er snødekt og vakkert. OL sendingene står på i bakgrunnen og det er skikkelig lørdagsstemning.








Jeg deltar i utfordringen hos:





Jeg ønsker dere en flott dag uansett hvor dere er!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. This is such a gorgeous card. I love the colours and the details. Hugs Michele x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails