mandag 23. desember 2013

Snowflakes



Her kommer enda et kort med den søte englen fra Magnolia. Denne gangen har jeg brukt papirer fra Pion design og tekststempelet er fra Kort og Godt. Jeg har brukt dies fra Memory Box.

Her er det meste klart for julefeiring nå, juletreet er pyntet og gavene er pakket inn og levert til familie og venner. I dag skal vi pynte bord og vaske litt. Vi har også planer om å lage krumkaker som vi skal ha til multekremen i morgen. Vi gleder oss til hyggelige og rolige dager!






Jeg håper dere alle får gode dager uansett om dere skal feire jul eller ikke!
Jeg setter stor pris på at dere besøker bloggen min!

Juleklem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. Dette ble kjempesøtt dette når du fikk gjort det helt ferdig:-)))
    Klem fra Ellen Marie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails