mandag 7. oktober 2013

Shabby Chic and a trip to Crete







Velkommen innom bloggen min i dag!

Det har vært litt stille her en stund nå siden jeg har hatt ferie. Jeg har tilbragt to deilige uker på Kreta sammen med både venner og familie. Kreta er et sted vi stadig vender tilbake til og hvor vi virkelig slapper av. Hyggelige mennesker, god mat. flotte strender og mange spennende steder som bør oppleves gjør Kreta til det perfekte feriestedet for oss. I år er det 20 år siden jeg var der for første gang på studietur med lærerhøgskolen i forming. Vi tegnet, malte og fotograferte i to uker den gangen, og siden har jeg vært veldig glad i dette stedet.





Dette kortet brukte jeg som modell på et nybegynnerkurs jeg hadde for en stund siden.  Papirene er fra Melissa Frances og stemplene er fra Pink Paislee. Det hvite panelet er embosset med embossingpulver, Snowflake. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og jeg har pyntet med halvperler,blomst, ornament og bånd.





Noen flere inntrykk fra en øy full av kontraster:


    






Bildene er tatt med mobilkamera, så det er ikke verdens beste kvalitet akkurat.


Jeg ønsker dere en flott ukestart!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. Flott kort og takker for titten av nydelig bilder, klem bente:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails