onsdag 30. mai 2012

Dåpsgave med jungeltema!




Ei venninne av meg ønsket seg en pose til å ha en dåpsgave i. Dette skulle være til ei lita jente og det skulle ikke være preget av rosa, helst noe oransje og med dyr. Ikke en helt enkel utfordring dette, men jeg synes det er kjempegøy å måtte tenke litt utenom boksen av og til. Jeg lette gjennom papirene mine og det var disse nye papirene fra Graphic45 som som egnet seg best for oppdraget.Tekststemplene er fra North Star og ellers så har jeg brukt bånd som er farget med distress og en søt doilie. Jeg har satt en magnet under lokket på posen så den lukker seg selv. Jeg har også laget et enkelt kort til å ha inni posen.






Baksiden av posen.



Takk for utrolig hyggelige kommentarer!

Hyggelig at du tittet innom bloggen min!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails