torsdag 26. april 2012

Boks på kurs


 I går kveld hadde jeg kurs på Bikuben og 13 hyggelige og blide damer var med. Vi lagde et kort og så lagde vi denne eksplosjonsboksen som jeg viste noen bilder av i går.
Boksen egner seg godt på et gavebord og kan brukes til de fleste anledninger. Man kan ha penger i den eller en liten gave eller bare pynt. Denne gangen har jeg brukt papirer fra Graphic45 og stempler fra Kort og godt. Papirene har så mange fine elementer i seg som man kan klippe ut og pynte boksen med. Jeg lagde to litt forskjellige modeller for å vise at det er mange muligheter med dette prosjektet.






2 kommentarer:

  1. Så heldig de damene var som hadde deg på kurs:O) Nydelig boks og flotte ark du hadde brukt:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Kjempebra kurs Synnøve! Gleder meg til å lage mange varianter av eksplosjonsboksen ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails