tirsdag 29. mars 2011

Elegante damer



Nå jobber jeg mer mot en tøffere stil igjen. Jeg skal ha kurs i Tim Holtz teknikker neste uke, så da må jeg komme meg ut av shabby chic stilen og leke litt med gamle og nye teknikker fra denne spennende designeren. På dette kortet har jeg brukt noen elementer fra TH, men det er nok helst veldig meg i stilen. Her har jeg brukt papirrester fra Graphic45, som virkelig er en av mine favoritt produsenter. Jeg har brukt dies og stempler fra Tim Holtz. Trykknapper og sikkerhetsnål er fra syskrinet mitt. Skjørtet er fra en merkelapp fra Sagen. Det er morsomt å bruke ting jeg har liggende og gi dem et nytt liv på kort og andre prosjekter.





Det er fortsatt et par plasser igjen på kurset til uka. Se i margen til høyre hvis det er av interesse.

Jeg ønsker dere alle en hyggelig tirsdagskveld!



1 kommentar:

  1. Øj Øj ... jeg har lige kigget mig lidt omkring her på din blog .........og WAUW!!! Du laver de mest fantastisk flotte ting. Så nu er jeg blevet følger her hos dig - og kommer helt sikkert tilbage ofte.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails