onsdag 15. september 2010

Heks på tur


Her har vi ei lita heks på skremmetur med veska si. Katten er også med, men det er kanskje egentlig heksa selv som ser litt forskrekka ut. Men søt er hun. Kjøpte meg dette stempelet fra Penny Black i går og det er veldig morsomt å fargelegge det med Copic, som jeg har gjort her. Småstemplene er fra Crafty Secret og jeg har brukt papirer fra Bo Bunny. Det kommer ikke så godt fram på bildet men jeg har brukt rødt glitterlim her og der og det gjør seg godt.
Jeg er nå i gang med de første kursene på Bikuben i høst og det er utrolig hyggelig å møte så mange av de hyggelige damene igjen! Det er noen nye kursdeltagere og en del som besøker kursene våre flittig. Gleder meg til å se mange av dere ut over høsten!
Jeg planlegger også kurs her hjemme og legger ut tider for det her på bloggen med det første. Jeg sender også ut mail til de som står på lista mi.

Ønsker dere alle en kreativ og hyggelig dag!

1 kommentar:

  1. Hei Synnøve!

    Tusen takk for et kjempefint kurs i går hos Bikuben!
    Lurte på om det er mulig å komme på mail listen din for kurs?

    Klem Liv

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails