onsdag 14. oktober 2009

Pepperkakebaking fra i fjor



Denne kvelden ble viet fjorårets pepperkakebilder. Scanninga ble ikke perfekt denne gangen men et inntykk får man jo... Har en Canon scanner og noen ganger vil den ikke scanne fargene riktig. Her ble det bra på den ene halvdelen av siden og alt for lyst og grelt på den andre. Er det noen som har gode råd?
Sidene er laget med papirer fra Patternscape og jeg har ellers brukt blomster, bånd, Tim Holtz-billett, gamle heklebrikker og boksider m.m.
Jeg ønsker alle en kreativ onsdag!

2 kommentarer:

  1. Så koselige minne-bilder. Dette blir jo som en liten skattekiste man kan åpne når barna vokser til og blir store.
    Pepperkakebaking er alltid høytidstund hos oss, selv med såpass store barn som mine har blitt nå. Ennå deltar de med liv og lyst, det er gode minner å ta med videre i livet.

    SvarSlett
  2. Jeg likte ideen med bildene som er plassert litt utenfor "bakgrunns rammen" i LO nr 2. Dette gjør siden mer levende. Får meg til å glede meg til de små kose stundene før jul. Må bare huske å ta bilde av dem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails