onsdag 23. september 2009

Mer fargelegging...



Her er den andre LO`n jeg har laget med Primas Paintables i det siste. På denne brukte jeg reinkere da jeg malte motivet. Jeg ville ha varme farger sammen med sort/hvittbildene. Som pynt har jeg brukt blonder, en gammel heklebrikke, blomster, bling, QK-swirls, distress og sommerfugl i metall. Underlags papiret er et gammelt julepapir fra Basic Gray.

Håper dere får en super onsdag!

Det er hyggelig med kommentarer og hilsener, jenter! Hint, hint!

2 kommentarer:

  1. Dette var nydelig!! Du er vannvittig flink til å fargelegge!

    SvarSlett
  2. Hei Synnøve,
    Jeg koser meg ofte med bloggen din, for du lager de lekreste ting med nydelige farger.
    Du har en utsøkt fargesans:))
    Lover å bli flinkere til å kommentere:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails