søndag 22. november 2020

Julekort, DT bidrag for Copic Marker Norge


 

I dag har jeg laget et innlegg med tips til fotografering av kort på bloggen til Copic Marker Norge. Som eksempler på kort som skulle fotograferes har jeg bl.a. brukt dette. Dette er kort hvor jeg har brukt et motiv fra Penny Black som jeg har stemplet med Memento Toffee Crunch og så fargelagt med Copic. Jeg har til slutt brukt fargeblyanter på noen av detaljene. Kortet er stanset ut med en dies fra Studio Light. Jeg har brukt dies fra Papirdesign til teksten og dies fra Sizzix til pynten. Pyntepapiret er fra Maja design.

Besøk bloggen her:

http://copicmarkernorge.blogspot.com/2020/11/fotografering-av-kort.html


Hilsen fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails